torsdag 30 december 2010

nyårsafton-imorgon!

asså kan ni fatta att det är nyårsafton imorgon? hehe.. det känns verkligen inte som att det har gått ett helt år sen förra nyårsafton. men iallafall imorgon blir det väl ändå en ganska lugn dag och vi ska vara hemma och ha det bra.. Henrik ska ju också vara här då. :)
Och på nyårs dagen så blirre det att träffa kusinerna hos mormor, sen så åker nog dom hem :( och det är mindre roligt...
I tisdags så åkte jag,mamma,jossan och matilda till stan för att övernatta i matildas lägenhet och sen i onsdags så vara mamma,jossan och jag och shoppade hela dagen (så nu har jag lite nytt på mitt rum också, härligt!) och sen på kvällen så gick vi på narnia 3, och då kan jag tillägga att den var bra också. Sen så sov vi en natt till och åkte hem i morse. och idag har jag bara tittat på one tree hill(jag älskar) hela dagen typ :)
jaha, det var min dag det.. :) ha det bra. <3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar