onsdag 1 juni 2011

hos mormor,

tjena tjena, sförlåt min dåliga uppdatering här på bloggen. Men nu ska jag försöka skärpa mig^^. Nu sitter jag här vid mormors dator och imorgon drar matilda, Mormor, John och jag iväg mot varberg(husvagnen)! det blir toppen. Det ska vara fint väder och jag tror vi stannar där till typ söndag elr kanske måndag. Och så har jag bestämt att jag ska bada i havet för första gången iår, elr bada över huvudtaget(har inte doppat mig än iår) haha. Men hela dagen imorgon tar nog att sätta upp tältet och bygga golv, efterssom de måste vi hjälpa till med ;)

idag var ju vi ifrån sjuan lediga, eftersom vi var i Stockholm i februari.Det är toppen. Så jag har varit hemma och slappat för det mesta. Och blandannat har jag fotat lite. Jag har tagit världens finaste biler på Garnet, och jag menar det. Hon/han tror jag kommer bli en blivande modell. Ni får se bilderna någon dag snart, kanske imorgon... får se... ;)). Så himla sööt vettuu!


men nu är klockan mkt och matilda har redan lagt sig så då ska jag nog också ta att försöka sova, för imorgon blir det att stiga upp tidigt och åka bil i ca 3 timmar.. ha det bäst! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar