tisdag 22 februari 2011

Hos morfar (:

tjeenatjeena folket! igår var vi stan och shoppade. Matilda, Henrik, Sandra och jag. det blev faktiskt en hel del köp, tycker jag. och det bästa var att man fick lite pengar med. jag fick mina födelsedags pengar. 1000 kr :)jag köpte en blå blus, en rosa tjocktröja, en rosa tunn tröja, en scarfs/halsduk och ett par jeans. 
efter vi hade shoppat gick vi och åt på en kina-resturang. det var mumma. sen åkte vi hem hit och spelade spel och sen tittade på  topmodel. :D

 imorgon ska vi till en köpcenter som heter typ "sovmyra" elr något sånt konstigt, hah. då ska jag shoppa ändå mer. det gillas! --men nu ska jag inte tråka ut er mer. förlåt för jag är så tråk. jaja, hejdå !





morfars stall

köket

här sover Matilda och Henrik( gäststugan)

huset

Sandras och mitt rum

yey


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar