fredag 18 februari 2011

sportlov

 När vi kom ut från bussen idag:
alfred: höstlov, höstlov, jippie (jätteglad)
jag:  affe.. det är sportlov, inte höstlov, haha
alfred: aw, juste (A) haha

Äntligen så har det nu blivit sportlov :D Idag slutade vi tidigt så jag gick till fiket med Ellen, Moa och Hanna, det var fett kul!  Imorgon ska jag till min morfar i dalarna ! Det ska bli skoj. Det ska bli extra skoj att komma nu när de har flyttat. Det är jättefint, men senast jag var där var det inte klart, så det blir spännande att se nu. Jag ska åka med Matilda och Henrik(vi ska åka tåg) och sen så träffar jag min kusin Sandra där. Så idag har jag packat nästan hela eftermiddagen. Och nu sitter jag här och äter brända popcorn :/ haha, jag råkade ha de för länge i micron- 

jag längtar tills vi får datorerna i skolan, då ska jag blogga lite mera ;) hejdå <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar