måndag 7 februari 2011

jag hatar prov!

hej hej alla, idag har det varit en hel vanlig skoldag, vi hade innebandy på gympan, fick öva på provet på engelskan, och resten helt vanligt. men på tal om det.. vi har engelska prov imorgon, och det känns som att jag inte kan någonting! det känns inte bra alls! men jag pallar seriöst inte öva mer nu.. det känns som jag har övat jättemycket, men det har jag inte xD jag är inte precis någon pluggis om man säger så.. och det är jag inge vidare stolt över :O men ändå lixom. haha.

Imorgon är det tisdag och då har vi matte på morgonen, så då tror jag nog vi får se matteproven. Jag vill veta provet men ändå inte. jag vill inte veta om det inte gick bra. haha. 


 ikväll blir det top model :D det är as bra ju. haha.  ses <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar