lördag 21 maj 2011

Fanneys konfirmation (:

tjollahopp. Här är allt bra och har nyss ätit pizza och nu sitter jag och käkar godis, haha. Jag har ätit väldigt mycket idag känner jag. För jag har ju varit på Fanneys konfirmation, Och där var det en massa god mat och två mycket goda tårtor till efterrätt. Mumma. ;)

På tal om Fanneys konfirmation, det har varit kul. Jag åkte med Fanneys pappa in till Aneboda. Och där konfimerades 9 stycken. Jag träffade också Ida utanför kyrkan, jag har saknat henne så. Och hennes dialekt... är "lite" rolig, haha. Och som tycker att vi pratar roligt. hahah. Och sedan åkte jag med fanney och Karl-Magnus hem till Fanney och där åt vi en massa gott och Fanney visade sin nya moped(fiin) och så öppnade hon sina presenter. Av mig fick hon ett halsband och några armband, ;) Och sedan klockan sex var jag hemma.. hah.

jaha, så här såg jag ut idag då :)

Så här fin var Fanney, jättefin klänning och hår ;)

hennes tårtor

Dåliga bilder när hon öppnar paketen.

Lite annat smått och gott.

Och så här såg man ut när man kom hem och bytte tröja, hahah.
Imorgon blirre det att plugga geografi.. plugga geografi och plugga geografi! hah. hejdå, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar