lördag 14 maj 2011

MoaHanna (L)

Tjeena,  Idag har dagen varit jättebra! Igår efter skolan följde jag och Hanna med Moa hem efter skolan. Och sen gick vi till unkan och hade kul där. Och sen vid halv elva åkte vi hem hit och bäddade sofforna + en säng nere i tv-rummet. Myysigt! Hanna offrade sig och sov i den lilla soffan XD Moa i sängen och jag i den lite större soffan. ;) Och sedan efter det så tittade vi på "10 thinks I hate about you" mycket bra film! och sedan vid ca halv 3 somnade vi och sedan på morgonen vaknade Hanna vid kvart över sju och väckte oss. Hahaha. Och sen åt vi frukost och sen lekte vi bara lite så. Sen cyklkadew vi till kossorna och fotade, skoj. och så har vi sminkat Hanna lite också, men nu orkar jag inte skriva m er.. Ha det bässsst! puss. 

Tack för två underbara dagar, haha <3

Njut av alla 42 bilder! Det tog väldigt lång tid att ladda, haha. 
ps.. jag lägger in bilderna på Hannas sminkning någon annan gång ;)












































Ni kanske undrar vad Hanna hade för fin frisyr.. jo. Jag gjorde en fläta som gick runt. Hon blev bedårande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar