söndag 15 maj 2011

Inläggsrubrik

Jaha, igår var det "eurovision songcontest", och Sverige kom trea! toppen tycker jag. Så därför var det ganska spännande och sitta och titta på alla röster. så jag gick och la mig vid halv två, tror jag. Och sen sov jag som en stock. Och så väckte mamma mig klockan 10. och jag var piss trött. Jag åt frukost och sen blev jag "en aning sur" för jag inte fick följa med till stan, ahhah. Så jag gick och la mig i sängen och surade, men somnade och vaknade sen vid halv två. Haha. Så jag har fått min sömn idag tror jag. x) men jag är fortfarande trött.  Men inte Affe och jag hade varit ensamma hemma hade jag nog inte fått sova så länge.

Och nu sitter jag här vid mitt skrivbord och pluggar biologi. Elr ska börja plugga biologi. för det är biologi prov på torsdag och det kommer gå bajs. Så därför måste jag fortsätta med det nu.

Här kommer några bilder på Hanna, när vi(jag) sminkade henne. Och Moa står för bilderna!







hahah, diggade bilden. Jossan tar blå sprej-färg i håret x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar