torsdag 20 januari 2011

20 januari (:

hejsanhejsan, idag är det den 20 januari och jag fyllde faktiskt 14 år igår ;DD
och TACK  för allt fint jag fick av alla! ifall det är någon som ser! Imorgon är det fredag och jag har musik för sista gången (och nu kommer vi börja ha historia ist) , jag vill ha musik hela tiden. men iallafall så har jag,hanna,emma och felicia gjort en musikvideo till "united states of pop" och vi blev riktigt nöjda :)) och imorgon får vi visa upp den och kolla på alla andras.!! :D spännande

Idag så fick vi ett nytt shema för vårterminen börjar nästa vecka. Och jag blev inte riktigt nöjd faktiskt :/

shemat var bättre innan, men det bästa är att vi slutar tidigt på fredagar(men jag hinner ändå inte med den tidiga bussen) så det blev inte så bra med det ! hahahah :) men sånt är livet.. =) nu måste jag duscha så därför hinner jag inte skriva mer.. vi ses :D pöss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar