torsdag 6 januari 2011

kälke bakom hästen :)

haha, hej. idag har Jossan och jag åkte kälke bakom våra små shettlandsponny'sar(stavning*) daisy och dixie :)
och det är kul ska jag säga till er som inte har gjort det., och fort gick det också.. ;) 

Idag har det varit en hyfsad dag för mig( jag har bakat chokladbollar, tittat på film, åkt spark, och åkt kälke, fotat m.m)  och så har jag  betällt oth så då vet jag att den kommer imorgon och att jag vet att det snart är min födelsedag,så då har jag längtat efter det,  och att Moa och jag ska eventuellt åka till Ida på lördag och sova över där till söndagen :) och det hoppas jag verkligen blir av.
igår kväll så skrev skrev jag en låt, och den blev faktiskt ganska hyfsad, asså jag gjorde bara texten då, och det tog ett bra tag att bli klar med den, så jag gick nog och la mig ganska sent igår :P och sen så läste jag min underbara bok "fallen ängel". den är super :)  hejdå, kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar