onsdag 26 januari 2011

att vara matvärd är INTE kul !

tjaao allihop :)  idag så hade vi syslöjd för första gången denna termin och vi ska sy förkläden till 8:an, för då ska vi ha hemkunskap igen. och så var jag matvärd med Ludwig idag, och dett är fett tråkigt att vara matvärd, det ända man gör är att:
sätta upp stolarna,
dela ut bestick till de små
diska, diska och diska
och sen sätta upp stolarna igen...
och sen när klockan blir 1så får man en glasstrut (helt klart det bästa) haha.

och sen idag fick vi börja med det nya elevensval, jag fick det jag ville. Musik :))
jag och Hanna ska har börjat skriva på en låt som vi sen ska spela och sjunga till, ska bli spännande och se hur det ska bli :D men det är på god väg, kan jag säga :)  puss och kram alla, vi ses ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar