måndag 31 januari 2011

John Ambler är en underbar häst ! :)

jag är stolt.. jag red igår (för det var ett tag sen nu^^)på Ambler. :)<3
det gick bra, (jag ramlade inte av iaf) det var bara en gång efter jag hoppde så började han stegra, det var läskigt.. hehe...
igår så hittade jag en massa bilder vi hade på en cd-skiva sedan vi var små.. naww.. så söt man var liten.. jag önskar man var liten hela tiden! ^^hihi.. men iallafullafall, så har jag nu lagt in de på datan.. skojjsigt :)....

Idag höll Moa,Lotta och jag uppvärmningen på gympan.. vi körde spökboll, och det gick bättre än jag hade trott ! hah :)) Och på torsdag ska vi ha konditions-test.. och det kommer inte gå bra känner jag,.. ://
jag tror nog att jag ska ut och gå/spring imorgon, så jag får "öva" lite iallafall.. jaha,ikväll blir det topmodel :)) hejdå.. puss och kram
                                 ---här kommer lite bilder sen jag var liten.. ps.. några är på min lillasyster också(bara för att hon var så sööt när hon var liten) det är hon som är liten på alla bilder.. alla söta bilder <3






 hahahahah, om ni undrar så hade jag "harry Potter" glasögon när jag var liten... inte vackert precis..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar