tisdag 22 mars 2011

all I do I do for you.

hej igen, förlåt för jag är så dålig på att blogga men det är för jag inte hinner och pallar inte. haha. idag har det varit en helt vanlig dag, tråk. Och nu har jag har ont i huvudet och vi har massor av läxor så jag är väldigt deprimerad just nu. för jag orkar inte göra alla cp läxor. men ska försöka gå och lägga mej tidigt och så får jag väl göra läxorna någon annan dag. fast jag är ändå lite glad för jag har skrivit ut en massa noter som jag nu kan spela på pianot och sjunga, nice :)

Idag har jag  bestämt att jag ska träna mer, jag ska försöka att gå en runda varje dag, jag får nog börja imorgon, för jag har inte hunnit idag. haha. och så ska jag inte äta lika mkt godis som jag gör nu. det ska jag sluta med. så därför har jag satt ett kryss på min hand så jag kommer ihåg det, hahah.

jaha,  men nu ska jag väl gå och göra något annat för jag har suttit här hela dan sen jag kom hem typ, vi ses <3 ha det bäst!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar