torsdag 31 mars 2011

störande saker är så störandes störande att jag stör mig så störandes mycket på dom störande sakerna..

hej hopp. det är 15 grader i vårt hus nu, jag dör nästan av sköld. Mina fingrar är frusna. och ikväll måste jag göra stallet för mamma ska åka till stan med Alfred. men jag ska tvinga med Jossan, för jag hatar att gå ut dit själv! det är seriöst lite läskigt. det är inte läskigt i ladgården, men när jag måste gå upp på loftet och hämta hö blir det läskigt. jag vet att jag är fånig men det känns som att det ska komma värsta mödaren ju.HAHAHAHA. Så då tar jag med Jossan som skydd(hahahah). Idag har det varit en seg dag, jag har inte varit på så bra humör för jag stör mig på näs några i min klass... .-. och så hade vi ingen lärare på sista lektionen så då pratade alla som elefanter i en djungel. så jag blev ändå surare där. och nu är jag hemma och är förfrysen, heh. Nästan.  men imorgon är det 1april. då fyller världens bästa Ida år,  och Victoria och Daniel kommer till Lammhult(de ska titta in i Svenssons). Men såklart så får ju inte vi gå och titta på dom :O
men det får såklart alla småskitar, det stör mig väldigt mycket! men jag tänker gå dit i vilket fall, även fast jag har lektion. jag ska be min mamma skriva en "ledighetslapp" ifall det värsta skulle hända. hah. Och imorgon efter skolan ska jag och Moa följa med Hanna när hon ska klippa sig och sen ska vi åka hem till Hanna med bussen, och sedan unkan! deet ska bli jätteroligt. ;) så längtar jag tills imorgon. puss och kram, hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar