onsdag 30 mars 2011

lycklig.

tjabba. Idag mår jag väldigt bra. Bara allmänt glad! eller jag är väldigt glad att min broder kom in på musiktillägget, för han har sökt till det. Och det är inte många som kommer in. det är jag glad för och så blev jag glad att tidningen kom idag som jag är med i, as nice. http://www.sodra.se/ om ni går in där och klickar på "södras nycklar" så finns det en bild på oss. hha. Och så är det en asfin  bild på pappas hand och johns hand. John ger nycklen till pappa. Asfin bild. men men..
Igår kväll så duschade jag och sedan gjorde jag sex knoppar i mitt hår för jag ville ha lockigt hår idag då.. dom spände as mkt och så. och idag när jag skulle ta ut dom så blev det så här:





haha, som rastaflätor nästan.. men sen så fick jag fixa det.. och så blev det jättefina lockar. men jag glömde ta kort när det var som finast på morgonen.. jaja. nu måste jag dra.. hejdå!! <3<3<3 ps..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar