fredag 18 mars 2011

you can count on me

hejhej, hur är det?

|
|
v










jaha, vad bra.
 hahah. Idag har vi ju varit på vernissagen och det var inte som jag trodde, jag trodde det skulle vara mer folk och det var inte så splelciellt kul. det roligaste var att umgås med alla klasskamrater. (: jag och Felicia hade jätteskoj innan vi skulle till vernissagen. vi åt en massa glass, ostbågar och choklad! och magen bara svällde upp, och så fick man gå och dra in magen resten av kvällen(kändes det som iaf) och så lyssnade vi på "pirates of caribbean" låtar. som vi båda älskar! :D nu ska jag nog snart gå ner och titta på "lets dance" men jag orkar inte just nu så jag sitter nog lite till vid datan.
Imorgon så kommer  mormor och John hit och firar mamma, som fyllde år i onsdags! och på Söndag blir det vernissage igen och sen volleyboll! det blir nog en bra helg, fast jag måste tyvärr läsa på lite läxor och så.  hehe. Men ni får ha det bra.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar