torsdag 14 april 2011

Desperate Housewives.

om du inte har något att göra :

 så är dagens tips är att börja titta på "desperate housewives". det är så jäkla spännande. det händer nya saker hela tiden och jag älskar det nästan lika mycket som one tree hill. http://www.cucirca.com/ är en bra sida man kan titta på om man inte har skivorna själv. Om du går in på den sidan och klickar ner ser du att det finns en massa avsnitt. Börja titta på första avsnittet så kan jag lova att du kommer att älska det lika mycket som jag! men tyväär så finns det ingen svensk text. det är det lilla dåliga. haha.

det blev tycäär inte så att vi skulle till stan och köpa en plattång(min är sönder) för att alfred(den dumma) sa att han inte orkade åka till stan, för det var han som skulle någon stans. Så därför blev det inte så.
Men då kan iallfall jag och fanney ut och träna ikväll. Jag har bestämt att jag ska vara fin tills vi ska bada på påsklovet med unkan(haha), ska bli awesome!

Igår sa mormor till mig att mina kusiner också kommer på påsklovet!(glad) :D

nu ska jag hitta på något annat. ha det bäst! puss.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar