fredag 22 april 2011

Det är som att kasta pengar i en sjö och tro att dom ska flyta upp igen.

tjollahopp, nu sitter jag här hemma hos mormor med kusinerna och massa andra som håller på att bygga på taket här.
Kom precis in från en skattjakt som mamma hade fixat. Man skulle leta efter sitt påskägg, hah. man fick en karta och sedan var det bara att börja leta här hos mormor. Mitt godis var mumma + att jag fick ett läppglans. det var inte så mycket, men det är tanken som räknas(som inte vissa fattar). Idag på förmiddagen var mamma, affe, jossan, nelly, sandra, oscar och jag på boda borg! det var kul. Sandra, Alfred och jag fick 7 stämplar. Vi blev nöjda! och sedan åkte vi hit och åt en underbar soppa, som mormor gjort. Nu ska jag gå ner och vara med på "löjliga familjen" som oscar fick i sitt påskägg. ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar