fredag 29 april 2011

This is my life, my friend !

 Nu är det fredag igen(härligt) och just nu är jag så sugen på att köra cross, men det blir imorgon. för pappa hann inte hjälpa mig att få igång den idag. så jag längtar tills imorgon.

Idag slutade vi klockan två som vi gör på måndagar och jag, Emma,Hanna, Ellen, Felicia Moa och Moa gick till fiket och fikade. det var mumma. och sedan efter det så gick jag Ellen och Moa tillbaka och tog våra bussar hemåt.! Jag, Tom och Mattias hade lite kul, HAHA. i bussresan hem då asså.

men vet ni vad jag kom på nu.. jag har glömt att skriva att jag var på Samarkand igår. Och igår var det invigningen. Nu är allt klart. Precis allt. det är jättefint där nu. Bättre än A6 (tycker jag). Där köpte jag ett par nya rosa skor, En blommig kofta(som jag hade på mig idag) en svart flis, och det bästa av allt: En blå converse väska på stadium! :D  glad!

jag just nu, fick lite lätt damp när jag såg hur jag ser ut, men jag bjuder på bilderna! haha.







men nu ska jag gå ner och hämta min efterrätt, det blir nog en glasstrut. För glass-bilen var här idag! hah. och föresten.. idag var första gången iår jag har ätit grillat. mumma vad god maten var ida. Kött(som jag valde i affären igår) och klyft-potatis. Och någon god sås som mamma gjort. men nu ska jag hämta glassen. vi ses. puussssss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar