söndag 17 april 2011

Det är för oss solen går upp, lyser som guld för kärlekens skull.

tjenis! här är allt bra och det är en fin morron. Jag är inte så pigg men jag mår bra. det är det viktigaste.hah

Igår så sov ju Hanna över hos mig. Och sen igår så åkte vi till stan.  vi hittade lite kläder också. Jag köpte ett svart linne, en vit college tröja, ett par jeans skjorts och en vit bh. Och det bästa... en asbra PLATTÅNG!(det behövdes)  så jag blev faktiskt nöjd med vårat besök till stan. fast vänta..jag köpte den nya harry potter filmen också. som jag tittade på igår kväll. haha.

idag blir det volleyboll, hoppas bara vi ska vara inne denna gången. det var inte roligt utomhus tycker inte jag. det ända vi kunde göra va att spela vanligt hela tiden(med en skit hård boll). inte trevligt. så jag hoppas på att vi ska vara inne.

och förresten vi vann tårtduellen, ni som inte visste :D hah.

men nu ska jag fortsätta att njuta av vårat påsklov! puusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar