tisdag 26 april 2011

kärleken är som en duva. Håller man den för löst flyger den iväg, håller man den för hårt dör den.

hallå där! nu funkar äntligen mitt internet igen. Hoppas nu att det förblir så. Annars så måste jag installera datorn på nytt imorgon. och jag orkar inte spara alla bilder och dokument på usb:t.
Det är därför jag inte har kunnat uppdatera bloggen, om ni undrar. haha.

Nu sitter jag här i tv-rummet med datorn och Jossan sitter och glor på tv. Klockan 16.00 börjar "Totally spies", som jag måste se för jag älskar de programmet(det är därför jag sitter här nere) haha. När jag och mina stora syskon tittade på det... då var alltid jag Sam, Matilda ville vara den svart håriga, så då fick alfred alltid vara Cloe(hhaha). lite kul faktiskt. men nu hinner jag inte skriva mer innan det börjar, ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar