lördag 30 april 2011

saknar min barndom!

tjabba tjena, gott folk! Kom nyss in efter en tur på crossen, awesome. Jag har bestämt att jag ska bli jätteduktig så jag kan köra lite längre typ. Så jag ska öva mkt, och köra imorgon igen. Fast vänta, jag har ju hunnit kolla i gamla foto-album också nu precis. aww, jag var så söt då. Inte för att skryta men jag var det verkligen. haha. jag önskar jag var kvar i den åldern och såg lika dan ut. det skulle vara något :)) Nu är man så ful och stor ju. men iallafall... och på förmiddagen har jag inte gjort så mkt. Har bara hjälp mamma att plantera lite frö:n i rabatten och så. och så har jag druckit milkshake med, hah. mumma. Imorgon blir det volleyboll avslutning. ska bli kul! nu kommer jag inte på mer att skriva. puss

jag tog några bilder på bilder..






















Alfred kletade in mig i vattenfast solkräm, så jag hade kvar det jätte länge i håret! haha














och nu ser man ut såhär....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar