torsdag 7 april 2011

krakel spektakel kusin vitamin, hängde och svängde ut i en gardin..

nu är det torsdag och imorgon blirre det helg, gött. inte för jag ska göra något speciellt men det är alltid skönt med 2 dagars "lov".
Mammas "symötes" kompisar kom precis och pratar lika högt som "skolbarn utan fröken."  fast jag fattar inte varför det heter symöte, för dom syr ju inte precis. och sen så är mamma med på andra symöten ibland, och då är det 1 tant som stickar på sin halsduk. hahah. 1 av typ 13 st. Hon förstår iallafall att det är "symöte". hah,.
Ikväll måste jag plugga en massa religion, fast jag pallar inte öva mer. det känns som jag har övat hela livet, men ändå fattar jag typ inte ett skit. det är lite typiskt faktiskt.  men man får se det på det bästa.. provet är imorgon, sen är det slut. härligt!

vet ni.. igår skrev jag ut en massa bilder och satt upp på väggen! as nice. det blev bara massa oth bilder men det blev bäst så! över sängen om ni undrar.  hejdå! pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar