onsdag 27 april 2011

Du har förändrats till det sämre.

... det kan man verkligen säga. Du tror att du är så cool fast du inte är det. Du tror att du är mycket bättre än alla andra. Bara för att du kanske umgås med de populära. Som inte förändrar ett skit hur vi ser på dig. Men det är tydligen vad du tror. Jag tänker ignorera dig nu i ett tag tills du blir ditt rätta jag. Du är dum, det är allt jag kan säga! 

haha, det var skönt att få det där sagt :).... det är inte den du tror. 


Idag tycker jag att dagen gick väldigt fort, och det är något positivt. När jag kom hem efter en rolig bussresa började jag plugga matte. Nu har jag pluggat ganska mkt, men inte tillräckligt. Jag började öva i måndags eftersom jag glömde att läsa på på lovet. uups.  Och jag vet att jag typ inte kommer klara det men jag ska försöka så gott jag kan och få G i alla fall. Jag tror nog jag får typ fyra poäng över godkänt eller något sånt där. Men jag skriver vad jag får sen när jag får reda på det, jag lovar. fast om det gick piss, så säger jag inte det, hhah. 


nu hinner jag inte skriva mer idag, ha det bäst! :D

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar