måndag 18 april 2011

vissa går i täten och vissa följer efter..

hallå där! nu sitter jag här på mitt rum och håller på att ladda upp dhw. yeey.

Igår så lekte jag med Mina, vi fotade, spelade dator, hoppade studsmatta m.m. det var mysigt iallafall (:
Och sedan åkte vi till volleybollen klockan fyra och sedan när jag kom hem så satt jag mig vid datan och sedan blev det tacos, hah. mumma.

Jag blev jättesugen i morse att köra cross idag, så då frågade jag pappa om vi kunde göra det idag. men han sa att han inte hann idag. jag kan nämligen inte växla och sådant själv ännu. + att det var ett år sedan jag åkte senast. haha. men det är fett skoj.

så idag blir det att vara hemma och mysa. och ut och springa ikväll igen.

ps.. bilderna Mina och jag tog kommer! puss och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar