onsdag 13 april 2011

lite av varje.

jag ska fånga en ängel, fånga en ängel. En ängel från sjunde himlen. jag ska fånga en ängel.
vill du vara min ängel?...

bara för att jag älskar Ted Gärdestads låtar.

Hej hej alla. nu kom jag nyss hem från en lång skoldag och är så jäkla godissugen! jag måste ha något sött, men vi har ingenting. så typist. Så nu sitter jag här och lyssnar på "hold it against me" med sam tsui(älskar) och är "hungrig. Nu tänker ni säkert att ni tycker att jag ska baka något men det är så här:
JAG PALLAR INTE BAKA NÅGOT IDAG. hhahahah. liite "capslook damp" där.

imorgon är det torsdag och sen i övermorgon är det fredag, härligt. Då ska jag följa med Hanna hem och leka. Och sen ska vi åka till unkan och vara med i tårtduellen, med Emma och Moa. det blir as kul. Sen efter det så ska Hannabanan följa med mig hem och sova över :D det blir askul.

Och på söndag kanske Mina och jag ska  ut och rida. då ska jag rida Ambler och Mina Klara.

------så längtar efter min helg!

haha, vet ni.. igår var fanney och jag ute och sprang och tränade lite och jag har värsta träningsvärken.. as jobbigt. . föresten.... på tal om igår kväll.... igår innan jag somnade igår låg jag och lyssnade på Ted Gärdestad. jag somnade gott, trots träningsverken. 


Mina låttips idag:

  • hold it against me - Sam Tsui
  • till the word ends - Britney spears
  • Lady Gaga medley - Sam Tsui
  • here comes a regular - the raplacements
  • the mixed tape - jack´s mannequin



Nu kommer jag inte mer att skriva! puss och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar